هتل های 4 ستاره کیش
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش از هتل های 4 ستاره کیش میباشد که در موقعیت عالی و در جزیره زیبای کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا، هتل آرامش کیش واقع شده و از نزديکی به بازارهای اصلی کیش نظير: بازار ونوس و  بازار مريم ، بازار زيتون ، بازار مرکز تجاری و همچنین دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله‌ی بزرگ تفريحی ، بولينگ مريم ، مرکز ورزش های دريايی و غيره برخوردار می باشد . هتل آرامش کیش به تازگی (دی ماه ۱۳۹۰) افتتاح شده است و آماده خدمت رسانی به مهمانان تور کیش می باشد .

امکانات هتل آرامش کیش:

اتاق های هتل آرامش کیش نمای زیبایی از دریا و نمای جزیره کیش را به معرض نمایش می گذارند . خدمات هتل آرامش کیش شامل: صبحانه بوفه ، رستوران رز ، لابي ، کافی شاپ آرامش ، لاندري ، استقبال فرودگاهی ، خشکشویی ، اينترنت در لابي و اينترنت در اتاق ، ماهواره ، خدمات گردشگری و تورهای تفریحی ، پارکينگ ، آسانسور ، صندوق امانات ، فضاي سبز ، سیستم اعلام و اطفای حریق ، برق اضطراری و … می باشد .مسافران تور کیش  با اقامت در هتل آرامش کیش می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو لحظات خوشی را سپری کنند.

 

هتل ارم کیش

شما میتوانید اوقاتی خوش همراه با آرامش را در هتل ارم کیش سپری کنید. هتل 4 ستاره ارم در بلندترين منطقه سياحتي شمال شرقي جزيره زيباي کيش واقع گرديده که مشرف به درياي نيلگون خليج فارس با يکصد هزار متر مربع عرصه و اعيان مي باشد و مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي ومحيطي سر سبز با درختان نخل وگل وگياه و محوطه سازي زيبا و آبنماهاي پر طراوت است.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل ارم کیش:

هتل 4 ستاره ارم داراي ۲۱۰ اتاق،۳۰ رويال و پرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي و۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه و دو استخر و سونا با کليه امکانات مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني وخارجي،رستوران گردان ،رستوران سنتي ،فست فود،تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است.

گالري و سالن چند منظوره کلوپ ورزشي و تفريحي وسالن بيليارد از ديگر امکانات هتل ارم مي باشد. ساخت پلکاني هتل ارم  باعث گرديده که ۸۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد . سوئيت آپارتمان هاي محوطه در ميان باغي از نخلستان و گل و گياه و فضاي سبز واقع گرديده است که گذراندن اوقاتی خوش در جزیره زیبای کیش برای گردشگران تور کیش فراهم میاورد.

 

هتل آرامیس کیش

هتل چهار ستاره آرامیس در جزیره کیش نزدیک به بازار پردیس، هتلی نوساز و زیبا با امکاناتی مناسب در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است، نزدیکی به بازار پردیس۱ از ویژگی های بارز این هتل میباشد. هتل آرامیس با دارا بودن امکانات رفاهی، کادر مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان عزیز میباشد.برای راحتی میهمانان در هتل آرامیس کیش ترتیبی داده شده که میهمانان تور کیش می توانند صبحانه خود را در اتاق های خود میل نمایند و رستوران هتل آریان کیش نیز در تمامی وعده های غذایی در خدمت میهمانان عزیز  می باشد .

امکانات هتل آرامیس:

این هتل در مرکز جزیره کیش و در مقابل بازار پردیس 1 قرار دارد. اتاق های هتل ارامیس دارای مجهز به يخچال، ميني بار، سرويس فرنگي، تلويزيون ، تلفن، آشپزخانه (در سوئیت ها) ، تهويه مطبوع و مبلمان مي باشد. این هتل دارای گشت جزیره نیز می باشد. سالن کنفرانس، کافی شاپ، لاندری، پارک کودکان، رستوران،سالن ورزشی،صندوق امانت اختصاصی و از دیگر امکانات این هتل می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, بهترین هتل های 4 ستاره کیش, نرخ ویژه هتل های 4 ستاره کیش, رزرو هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: